Праблема пераемнасці паміж дашкольнай і пачатковай адукацыяй актуальная ва ўсе часы. Пры паступленні выпускнікоў дашкольнай адукацыі ў пачатковую школу адбываецца іх прыстасаванне да новых умоў, якое ажыццяўляецца на аснове фарміравання іх гатоўнасці да навучання ў пачатковай школе. Працэс адаптацыі выпускнікоў у пачатковай школе многааспектны і ўключае прыстасаванне да рэжыму работы школы; школьнага і вучнёўскага калектыву; арганізацыйных формах навучання і выхавання; традыцыям і каштоўнасцям пачатковай школы.
Пераемнасць дашкольнай установы і школы прадугледжвае, з аднаго боку, перадачу дзяцей у школу з такім узроўнем агульнага развіцця і выхавання, які адказвае патрабаванням школьнага навучання, з другога - апору школы на веды, уменні, якасці, якія ўжо набыты дашкольнікамі, актыўнае выкарыстанне іх для далейшага ўсебаковага развіцця навучэнцаў.
Для паспяховага навучання ў пачатковых класах дзіцяці неабходная адпаведная дашкольная падрыхтоўка: развіццё матывацыйнай, пазнавальнай, эмацыянальнай, валявой і іншых сфер дзейнасці. Якія гульні і практыкаванні гэтаму садзейнічаюць Вы можаце пазнаёміцца ў раздзеле "Бацькам" ва ўкладцы "Хутка ў школу".
Арганізацыя работы па пераемнасці паміж ДУА "Зубкаўская сярэдняя школа Клецкага раёна" з нашай установай дашкольнай адукацыі ажыццяўляецца па трох напрамках:
метадычная работа з педагогамі,
работа з дзецьмі,
работа з бацькамі.
Формы ажыццяўлення пераемнасці:
Узаемадзеянне педагогаў:
сумесныя нарады пры дырэктары ,
правядзенне дыягностыкі па вызначэнні гатоўнасці дзяцей да школы;
наведванне адкрытых заняткаў установы дашкольнай адукацыі;
кансультаванне настаўнікамі педагогаў групы.
Супрацоўніцтва з бацькамі:
сумесныя бацькоўскія сходы з педагогамі дашкольнай установы адукацыі і настаўнікамі школы;
кансультацыі з педагогамі дашкольнай установы адукацыі і школы;
візуальныя сродкі зносін (стэндавы матэрыял, выставы і інш.)
Работа з дзецьмі: экскурсіі ў школу;
наведванне школьных выстаў,
сустрэчы з былымі выхаванцамі дзіцячага сада (вучнямі пачатковай і сярэдняй школы);
выступленні вучнямі школы перад выхаванцамі ўстановы;
арганізацыя сюжэтна-ролевай гульні "Школа".